Log in

View Full Version : wath are the best server for french canada channel

jettagtx
10-07-2022, 10:48 AM
best quality for french channel / movie ect...

Emporium
10-07-2022, 05:01 PM
From the many servers I've tried, I'd say for that specific category, it would be diablo pro. Much of their movies/tv series section is French also. You will see a posting for it further down in the forum. Just PM the original poster for details.
But most of the popular servers here, have the standard QC french channels.

kaffka
10-28-2022, 11:20 PM
J'ai essayé Ok2 & ok3, ipguys et ils couvrent tous les principaux réseaux, je crois que Diablo est peut-etre plus complet mais aussi 2x plus cher.

Protos
10-29-2022, 01:24 PM
I know several of my French Canadian Friends use EDGE IPTV.Never tried it but apparently is very good in French Programming.

maloque
10-23-2023, 02:01 AM
Oui, j'utilise edge et c le meilleur côté télé au quebec mais les films et series sont pas toutes en anglais.
Si tu cherche des vod et series en francais, iptvnewhub ou tvcharme c le meme serveur (mais ces 2 serveurs côté télé ca vaut pas edge).

maird57
10-23-2023, 02:38 AM
Oui, j'utilise edge et c le meilleur côté télé au quebec mais les films et series sont pas toutes en anglais.
Si tu cherche des vod et series en francais, iptvnewhub ou tvcharme c le meme serveur (mais ces 2 serveurs côté télé ca vaut pas edge).

You do realize that this thread is a year old!!!